Wednesday, February 11, 2015

kisah period

sape pernah alami masalah period tak stabil. angkat tangan.. samalah kite. period aku tak stabil start aku naik berat badan. n then aku gi klinik gy cek doktor cakap aku PCOS.. Doktor bagi ubat selang 2 minggu aku period. Alhamdulillah lepas tu period aku stabil dah cume kadang2 ade sebulan lewat baru aku period.

okeh eberybody.. sekarang aku nak share cara2 nak jatuhkan darah supaya period. cara ni aku dah observe kat badan aku alhamdulillah berkesan. korang cuba lah k. mana tau ini boleh mebantu korang.

senang je caranya tanpa perlukan wang ringgit. free of charge. guna tenaga je. okeh.. aku yakin setiap wanita boleh anggarkan korang period bila kan. lau korang rasa sakit kat rahim tapi darah tak keluar lagi. korang urut kawasan bawah perut korangurut keliling perut ikut arah jam dekat kawasan antara bawah perut dan rahim tu korang gegar-gegarkan sikit.. atau pon goncangkan perlahan-lahan. InshaAllah lepas beberapa jam darah korang akan keluar.

Selamat mencuba ya. Alhamdulillah aku dah try cara ni nak dekat lebih 3 kali, alhamdulillah berkesan.

No comments:

Post a Comment